Tırın römorkunda çıkan yangın mahalleyi sardı
24 Haziran 2026 17:45

Tırın römorkunda çıkan yangın mahalleyi sardı

Körfez ilçesi TEM Otoyolu kenarında seyir halindeki saman yüklü tırın römorkunda başlayan yangın, kuru otların tutuşmasıyla geniş alana yayıldı. Alevlerin bahçelere sıçramasıyla bölgedeki birçok ev tedbir amacıyla tahliye edilirken, ekiplerin 2 saatlik müdahalesiyle yangın kontrol altına alındı

Edinilen bilgiye göre, Esentepe Mahallesi Yaşar Doğu Caddesi ile TEM Otoyolu güzergahında seyir halindeki saman yüklü tırın römorkunda henüz belirlenemeyen bir nedenle yangın çıktı. Tırın römorkundan dökülen yanan samanların yol kenarındaki kuru otları tutuşturmasıyla alevler kısa sürede geniş alana yayıldı.

BÖLGEDE PANİK YAŞANDI

Yangının otoyol duvarına bitişik konumdaki evlere doğru ilerlemesi üzerine bölgede panik yaşandı. İhbar üzerine bölgeye çok sayıda itfaiye ve sağlık ekibi sevk edildi. Alevlerin bahçelere sıçraması nedeniyle bölgedeki birçok ev tedbir amacıyla tahliye edildi. Karayolları ekiplerinin güvenlik önlemi alarak yolu trafiğe kapattığı bölgede, vatandaşlar ve gönüllüler de söndürme çalışmalarına destek verdi.

YANGIN, KONTROL ALTINA ALINDI

Yaklaşık 2 saat süren müdahalenin ardından yangın, kontrol altına alındı. Olayda tırın römorku tamamen yanarak kullanılamaz hale gelirken, çok sayıda çam ağacı ve yeşil alan zarar gördü. Can kaybı veya yaralanmanın yaşanmadığı yangının ardından ekipler, bölgede uzun süre soğutma çalışması yürüttü. Olayla ilgili inceleme başlatıldı. İHA

Habere ait diğer görseller

BENZER HABERLER
X