24 Haziran 2026 16:35
Öğrenciler mezuniyet heyecanı yaşadı
Karamürsel Anadolu Lisesi’nde mezuniyet töreni düzenlendi
Karamürsel Anadolu Lisesinde mezuniyet töreni yapıldı. Okul Müdürü Hasan Dalkıran, programda günün anlam ve önemini belirten konuşma yaptı. Okul birincisi Selmin Ayşe Güler, ikincisi Rananur Kaya, üçüncüsü Sedef Eylül Kobak'a protokol üyelerince ödülleri takdim edildi. Güler'in okulun yaş kütüğüne plaket çakmasının ardından mezun olan öğrencilere diplomaları verildi. Programa, Belediye Başkanı Ahmet Çalık, İlçe Milli Eğitim Müdürü Erdinç Bozkurt, AK Parti İlçe Başkanı Mecit Erdoğan, okul müdürleri, öğretmenler, veliler ve öğrenciler katıldı. AA