‘Kursları bu hafta tamamlayacağız’
Gölcük Engelliler Derneği Başkanı Hasan Bat, EYM’de gerçekleştirilen kurslar ve dernek faaliyetleri hakkında açıklamalarda bulundu. Bat, “Bu seneki kurslarımızı bu hafta itibariyle tamamlayacağız” dedi
Gölcük Engelliler Derneği Başkanı ve Gölcük Belediye Meclis Üyesi Hasan Bat, okulların açılmasıyla birlikte EYM’de verilmeye başlayan kursların bu hafta itibariyle yaz dönemine gireceğini belirterek konuyla ilgili açıklamalarda bulundu. Başkan Bat, açıklamasında “Bu seneki kurslarımızı da bu hafta itibariyle tamamlayacağız. Eylül ayından bu yana yürüttüğümüz seramik, takı ve bilgisayar kurslarımız sona eriyor. Perşembe günü kursiyerlerimizle birlikte bir İstanbul gezisi gerçekleştireceğiz inşallah. Önümüzdeki ayın ilk ya da ikinci haftasında da sergimizi açacağız. Sergimizi Gölcük Anıtpark'ta yapacağız. Buradan elde edilen gelirle arkadaşlarımız çeşitli gezilere katılıyor, vakit geçiriyor, eğleniyorlar” dedi.
‘YAZ AYLARINDA KURS DÜZENLEMİYORUZ’
Bat, “Bu sezonu da hayırlısıyla, kazasız belasız kapatacağız inşallah. Seneye ise farklı branşlar ve farklı kurslarla yine aynı şekilde Gölcük Belediyesi Engelsiz Yaşam Merkezi'nde faaliyetlerimize devam edeceğiz. Yaz dönemi için bir kurs planımız bulunmuyor. Bunun sebebi, okulların kapanmasının ardından engelli vatandaşlarımızın bir kısmının memleketlerine gitmesi, tatile çıkması ya da farklı programlar yapması. Bu nedenle yaz aylarında kurs düzenlemiyoruz. Ancak Gölcük Belediyesi Engelsiz Yaşam Merkezimiz yaz boyunca açık olacak ve faaliyetlerine devam edecek” diyerek açıklamalarını sonlandırdı. Meltem ALKAN